18 mars, 2019
18 mars, 2019
15 oktober, 2018
Adder söker nu junior säljare till vår mäss/event avdelning. Den här tjänsten innebär att kunna ha känsla för design/kreativa lösningar, att få kunder att synas på mässor och event med hjälp av våra produkter.
27 mars, 2017
Nu lanserar vi en systersajt till adder.se. På adderonline.se samlar vi Expo- och Eventprodukter som vi själva tillverkar och som vi har hittat runt om i världen.
Besök adderonline.se
29 april, 2015
Tack alla ni som besökte oss på Visual Merchandising and Display Show i London. Mässan, som är den enda i sitt slag i Storbritannien som enbart avser displayer och butikslösningar, blev en stor succé för Adder och vi är glada att välkomna nya kunder.
Hade ni inte möjlighet att besöka oss på mässan så passa på att komma och hälsa på oss i vår produktutställning på Ranhammarsvägen 18 i Bromma.Om du kommer runt lunch kan vi bjuda på något att äta. Vi har byggt upp ett realistiskt och överblickbart showroom för att du lätt ska kunna se vilket jobb våra olika dyper av displayer kan göra åt dig. När du kommer till oss får du se hur vår logistik fungerar – från förpackningar och packning till märkning och distribution.
Ring eller mejla oss. Varmt välkommen!
3 september, 2012
…skriver POPAI för att sammanfatta en studie de gjort i dagligvaruhandeln. Studien från maj i år visar att allt fler kunder – 76% – fattar helt nya köpbeslut i butik. Studien visar också att sannolikheten att kunden väljer ett varumärke ökar om det varumärket samtidigt exponeras på displayer i butiken.
Handlarna i studien har insett att cross marketing är effektivt, och andelen som marknadsför produkter och varumärken på annan plats än i ”hemmahyllan” har ökat till 60%.
Läs hela artikeln här. POPAI (Point of Purchase Advertising International) är en internationell förening för marknadsföring i butik som genomför forskning om retail.
Här kan du få tips om hur du kan använda Adders displayer, t ex för cross marketing.